feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


Stories | Panda Sepet | heyhoy

Thursday, August 15, 2013
With THEM ❤

Assalamualaikum semua. hoho. Hari ni best gilaa. tapi takde lah gila, boleh lah. haaa nak tahu apaa jadi? Hari ni aku jalan2 raya dengan kawan2 aku yg aku sayang. Tapi tak semua dapat datang. Perempuan 4 orang jee termasuk aku. Raje, Ely, Ratna and aku. Lelaki kemain ramai lagi. Tu semua geng fizi lettuh. Fizi, Capikk, Ras, Iqmal, Nazmee and Hakim. Banyak lah jugaa rumah kitorg serbu. First mestilah rumah org yang tercinta. hahah. Rumah Fizi, kitorg breakfast at rumah dia. Then pergi rumah Eza, pastu rumah Iqmal. Then kitorg pergi menunaikan solat zohor. Then pergi rumah Hakim, ayah Iqmal hantar naik kereta dia. Nasib baik muat. hoho. Sampai rumah Hakim, kemain banyak selipar and kasut. Semua budak laki lak tuu dari Munshi. Pastu pergi rumah Capikk. Then rumah Nazmee. At rumah Nazmee, aku dgn fizi kena bahan habis habisan. haiyooo. Capikk lah mulaa. Capikk tu pulaa jadi PAPARAZZI, tak habis2 snap gmbar aku dgn fizi senyap2. Siut jeee. Then pergi rumah Ratna. Last sekali pergi rumah aku. Peh pehh , penat gilaaa woo. Melecet kaki haaa. Pastu lenguh kaki haa. Best dapat raya dgn fzi. hehe. Bukan selalu jumpa dia pun kan. Ni haaa ada gmbar sikit :)

Paparazzi Capikk yang snap. haaa


Okayy tu jelah gambar. Yang lain dalam phone. Malas nak transfer. hoho



0 loner (s)
PastFuture